Seleccionar página

«SAN BOI CIUTAT GEGANTERA 2022»

CATALÀ:

Al 2020 Sant Boi de Llobregat va ser proclamada Ciutat Gegantera, però malaudarament es va haver de suspendre per la pandemia COVID-19 totes les activitats relacionades amb aquest esdeveniment.

Enguany la Colla dels Geganters i Graellers de Casablanca reprenen la celebració i els actes posposats. dPhotoSB, com entitat col.laboradora, recupera l’organització i la convocatória del Concurs Nacional de Fotografia amb el tema principal de «Gegants i Capgrossos».

Ens fa molta il.lusió animar-vos a participar presentant moltes fotografies en cadascuna de les seccions programades i que podreu trobar a les bases del concurs.

Per més informació feu click aqui


CASTELLANO:

En 2020 Sant Boi de Llobregat fue proclamada Ciudat de GGigantes y Cabezudos, pero desgraciadamente se tuvo que suspender por la pandemia COVID-19 todas las actividades relacionadas con este evento.

Este año la Colla de los Gigantes y Graelleros de Casablanca reanudan la celebración y los actos pospuestos.

dPhotoSB, como entidad colaboradora, recupera la organización y la convocatoria del Concurso Nacional de Fotografía con el tema principal de «Gigantes y Cabezudos».

Nos hace mucha ilusión animaros a participar presentando muchas fotografías en cada una de las secciones programadas y que podréis encontrar en las bases del concurso.

Para más información hacer click aquí.


error: Content is protected !!